niedziela, 8 marca 2015

Witam na moim blogu, podejście drugie!






Od zawsze kochałam książki, podobno w podstawówce po przeczytaniu czytanki wracałam do schowanego pod ławką Kaczora Donalda, a na obozach narciarskich śmiano się, że jeśli mogłabym zabrać ze sobą książkę na wyciąg, to na pewno bym to zrobiła. Miłość do słowa pisanego ciągle rośnie, mimo że tempo czytania zmienia się u mnie zgodnie z fazami księżyca, czasem jestem w stanie przeczytać dwie książki w 24 godziny, a czasem przeczytanie 200 stron zajmuje mi trzy miesiące.



Na swoim blogu chcę zamieszczać recenzje przeczytanych książek, zapowiedzi nowości oraz informacje o ciekawych wydarzeniach związanych z książkami. Mam nadzieję, że słomiany zapał tym razem okaże się jednak mniej słomiany.



0 komentarze:

Prześlij komentarz